درباره ما

درباره کاوش‌بازار

کاوش بازار مکان مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی برای فروشگاه و یا شرکت شما می‌باشد.

از سال 1390 به شرکتها و کسب‌وکارها کمک کرده ایم تا آنلاین باشند و از طریق اینترنت فعالیت نمایند.

ابتدا فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ با ایجاد سایتی در زمینه آگهی، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی شروع نموده و تا به امروز با گسترش خدمات خود به کسب‌وکارهای سراسر ایران می پردازیم.

ما با استفاده از دیجیتال مارکتینگ به پیشرفت و ارتقای کسب درآمد اینترنتی شرکتها و کسب‌وکارها کمک می‌نماییم.

به طور کلی خدمات کاوش‌بازار شامل: رپورتاژ آگهی، تولید محتوای متنی و گرافیکی(طراحی بنر و طراحی لوگو)، طراحی سایت و تولید محتوای سئو و تبلیغات است.

هدف عمده ما معرفی شرکت شما در فضای مجازی و ارتقای کسب درآمد شرکت شما از اینترنت می‌باشد که با کمترین هزینه بتوانید بیشترین نتیجه را دریافت نمایید.

خدمات ما

✚ثبت آگهی

به طور رایگان آگهی خود را در وبسایت کاوش بازار ثبت نمایید. مواردی که می توانید ثبت کنید شامل: متن آگهی (بدون محدودیت کاراکتر)، افزودن 10تصویر و ثبت در نقشه؛ ثبت مشخصات تماس به همراه درج لینک های تلگرام، واتساپ و اینستاگرام می‌باشد. در ادامه می‌توانید آگهی خود را ویژه‌سازی نمایید.

✩ویژه سازی آگهی

با ویژه سازی آگهی؛ امکانات بیشتری به آگهی شما افزوده می شود. ساختار آگهی بهتر و جایگاه آگهی بالاتر میرود و متن سئو میشود. همچنین امتیازات ویژه ای مانند (لینک مستقیم به وب سایت شما و اولویت در نمایش نتایج جستجوی کاربران)؛ به آگهی اختصاص داده می‌شود تا آگهی مورد بازدید بیشتری قرار گیرد.

✎طراحی سایت

طراحی سایت خود را به تیم فنی و طراحی کاوش‌بازار بسپارید. طراحی فروشگاه اینترنتی، سایت شخصی و شرکتی حرفه‌ای با عقد قرارداد انجام میشود. از شما دعوت می‌نماییم تا با ایجاد وب سایت در راستای کسب درآمد اینترنتی و جذب مشتریان بیشتر به کسب‌وکار خود کمک نمایید و همچنین تجربه ای نو در دیجیتال مارکتینگ رقم بزنید.

❦طراحی کارت ویزیت

در واحد گرافیک کاوش‌بازار برای تمامی مشاغل و کسب‌وکارها طرح های کارت ویزیت زیبا و خلاقانه و فانتزی ارائه می‌شود. هر شرکت و یا کسب و کار با توجه به سلیقه و حرفه خود می‌تواند طرح کارت ویزیت خود را درخواست و سفارش دهد و پس از طراحی نهایی توسط طراحان ما تحویل بگیرد.

❀طراحی لوگو

کاوش‌بازار خدمات طرحی لوگو حرفه ای و منحصر به فرد را ارائه می دهد. اسم و برند، آرم ، لوگو مطابق با نیازهای شما توسط بهترین طراحان گرافیک انجام می شود. طراحی لوگو، بخشی از پروسه برندینگ شرکت‌ها و مجموعه‌ها می باشد. زیباترین و مرتبط ترین لوگو با کسب‌وکار خود را سفارش دهید

❖تبلیغات بنر

حتما با تبلیغات بنر آشنا هستید! کاوش‌بازار علاوه بر طراحی بنر شما ، تبلیغات بنر به همراه لینک وب سایت شما را پس از رزرو آن باتوجه به امکان موجود موقعیت و جایگاه نمایش بنرها در صفحات داخلی پذیرش می‌نماید. جهت مشاهده موقعیت نمایش بنرها به لینک زیر مراجعه کنید.