آگهی ویژه

آگهی ویژه را سایتهای نیازمندیها ابداع کرده اند که در ازای دریافت هزینه، امتیازات ویژه ای ارائه می دهند و باعث افزایش بازدید از آگهی های ویژه می شوند.

سایت کاوش بازار مانند بسیاری از سایتهای نیازمندی ها، امکانات « ویژه سازی آگهی » را فراهم کرده است.

اما سایت کاوش بازار اهداف دیگری هم دارد که تا انتهای مطلب متوجه آنها خواهید شد.

ویژه سازی آگهی چیست؟

بطور خلاصه با « ویژه سازی آگهی » بر روی ساختار و جایگاه آگهی ها، عملیات فنی سئو انجام میشود که مورد بازدید بیشتری قرار میگیرد که به اصطلاح به آن “آگهی ویژه” گفته می شود.

مدت زمان انتشار آگهی ویژه در سایت کاوش بازار 3 ماه است و قابل تمدید می باشد. همچنین در طول مدتی که آگهی شما ویژه شد می توانید آگهی های بیشمار رایگان ثبت کنید.

امکانات آگهی ویژه!

۱- آگهی های ویژه همیشه در ابتدای لیست دسته بندی مرتبط نمایش داده می شود و همچنین در ابتدای لیست جستجوهای کاربران قرار می گیرد.

۲- از امکانات دیگر، داخل متن این نوع آگهی ها می توانید یک لینک مستقیم به وب سایت خودتان قرار دهید.

۳- از همه مهمتر آگهی با سئوی حرفه ای ثبت می گردد.(به این معنی که آگهی شما صرفا یک صفحه با متن و تصاویر نیست بلکه به شکل هدفمند، مشتری های واقعی به سمت آگهی شما روانه میشوند.

هدف شما از ثبت آگهی ویژه چیست!؟

آگهی دهنده عزیز اگر شما به دنبال مطرح کردن برند یا فروش و یا سود بیشتری هستید؛ پس شما هدف دارید.

همانطور که قبلا گفتیم، آگهی های ویژه می تواند برای مدت سه ماه منتشر شود و البته قابل تمدید.

و این مدت زمان مناسبی است تا کسب و کارها یا شرکت ها بتوانند برای معرفی محصولات و خدمات خود از امکانات ویژه سازی آگهی در سایت کاوش بازار استفاده کنند.

ما به شما کمک می کنیم تا برند خود را مطرح کنید! و آن جایگاه را با رعایت اصول (برنده – برنده در تجارت) حفظ نمایید.

هدف کاوش بازار از ویژه سازی آگهی چیست؟

تجربه به ما ثابت کرده است افراد و مشاغلی که در کسب و کار خود اصول برنده-برنده در تجارت را رعایت میکنند، برای خود اعتبار و ارزشی بیشتر از ارزش مادیات قائل می شوند و همیشه سعی دارند بهترین باشند و خدمات بهتری از قبل ارائه دهند.

سایت کاوش بازار 3 هدف از ویژه سازی آگهی ها دارد:

1-حمایت از [آگهی دهنده] :

آن دسته از آگهی دهنده یا مشاغل و کسب و کارهایی که اصول برنده-برنده را رعایت میکنند مورد حمایت ما هستند:

یعنی همان‌قدر که به فکر سود خود هستند به فکر جیب و آسایش مشتری هم می باشند تا کالا یا خدمات با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده برسد.

روش حمایتی ما از آگهی دهنده با ویژه سازی آگهی میسر می شود و ما میتوانیم با ابزار سئو که در اختیار داریم بازدید از آگهی شما را بیشتر کنیم!

ما با ایجاد بستر مناسب برای آگهی های ویژه و کمک به افزایش بازدید با روش های متعارف سئو موجب بازدید بیشتر از آگهی می شویم.

بازدید بیشتر=مشتری بیشتر در نتیجه سود بیشتر و به این صورت حمایت خودمان را از آگهی دهنده اعلام می نماییم.

2-حمایت از [بازدید کننده] یا مصرف کننده:

بدون تعارف میگوییم؛ بازدید کننده ها هم به اندازه آگهی دهنده برای ما عزیز هستند.

آنها برای پیدا کردن بهترین موارد نیازمندی هایشان وقت صرف می‌کنند، هزینه اینترنت متحمل می‌شوند، پول پرداخت می‌کنند تا اجناس باکیفیت و خدمات بهتری را دریافت نمایند.

روش حمایتی ما از بازدیدکننده چگونه است؟

ما با ایجاد سایت « کاوش بازار » تمام سعی و تلاش مان بر این است که هم آگهی دهنده سود ببرد و هم بازدید کننده یا مصرف کننده.

مصرف کننده باید بهترین کالا یا خدمات را با کمترین هزینه بدست بیاورد. برای این منظور تمام آگهی های ثبت شده را قبل از انتشار بررسی میکنیم.

در انتهای هر صفحه از آگهی ها بخش «گزارش مردمی» ایجاد کرده ایم تا شما بازدیدکننده گرامی نظر خود را از تجربه خرید یا خدمات ارائه شده در آگهی بنویسید.

این کار به ما و سایر کاربران کمک میکند تا بهترین آگهی ها و خدمات و فروشگاه ها را شناسایی و به آنها نشان [محبوب] اهدا نماییم.

3- حمایت شما از کاوش بازار

این بند برای ما بسیار مهم است، اما حقیقت این است که سایت کاوش بازار برای نگهداری سایت و هزینه های جاری، نیازمند حمایت شما آگهی دهنده و بازدید کننده گرامی می باشد.

روش های حمایتی شما از ما

شما عزیزان با 3 روش می توانید از سایت کاوش بازار حمایت کنید:

  1. بازدید کننده ها می توانند با مشارکت خود در ثبت «نظرات و دیدگاه» در انتهای هر آگهی به نوعی از ما حمایت نمایند.
  2. بازدید کننده و آگهی دهنده ها می توانند با معرفی سایت کاوش بازار به دوستان و آشنایان خود از ما حمایت نمایند.
  3. در سایت کاوش بازار آگهی ویژه ثبت نمایید.

پرسش های متداول

چه آگهی هایی می توانند ویژه سازی شوند؟

کلیه آگهی هایی که معتبر بوده و تابع قوانین و شرایط عمومی در کشور ایران باشند می توانند ویژه سازی شوند.

آگهی های با نشان «ویژه» چه امکاناتی دارند؟

1- آگهی با نشان«ویژه» متمایز از سایر آگهی ها می باشد.

2- همیشه در اولویت لیست جستجوی کاربران قرار می گیرند.

3- همیشه در ابتدای دسته بندی های مرتبط قرار می گیرند.

4- در صفحه اصلی و تمام صفحات داخلی سایت بصورت رندوم نمایش داده می شوند.

5- آگهی های ویژه با سئوی حرفه ای ثبت می شوند=بازدید بیشتر

6- در آگهی ویژه میتوانید لینک به وب سایت قرار دهید.

مدت زمان انتشار و هزینه ویژه سازی آگهی چقدر است؟

یکی از دو پلن ویژه سازی زیر را می توانید برای آگهی خود انتخاب کنید:

ویژه سازی آگهی سه ماهه: مبلغ 50,000 تومان

ویژه سازی آگهی یک ساله: مبلغ 150,000 تومان

علامت یا نشان «محبوب» در کنار نشان «آگهی ویژه» که برای بعضی از آگهی ها دیده میشود به چه معناست؟

ما همیشه گزارش های مردمی و بازدید کننده ها را در سایت دریافت می کنیم.
چنانچه با گزارش های مردمی سایت، متوجه شویم که کسب و کار ثبت شده در سایت خدمات شایسته ای ارائه می دهد و
رضایت مردمی بیشتر از 80% دارد، به آن آگهی یا کسب و کار نشان «محبوب» تقدیم می کنیم.
آگهی هایی که با این علامت یا نشان مشخص شده باشند. قطعا مورد توجه و حمایت بازدیدکنندگان قرار می گیرند.

سایت کاوش بازار برای آگهی یا کسب و کارهایی که نشان «محبوب» دارند چه امتیازاتی دارد؟

همانطور که قبلا گفتیم ما با دریافت گزارشات مردمی متوجه محبوبیت و پرطرفدار بودن یک کسب و کار می شویم.
اعتبار سنجی ما میزان رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان از کیفیت محصولات یا کیفیت خدمات و سرویس دهی و منصف بودن مشاغل مذکور می باشد.
پس از مشخص شدن کسب و کار محبوب، سایت کاوش بازار نیز وظیفه خود می داند تا به پاس خدمات شایسته آنها، اعتبار ویژه سازی نیمه بها به کسب و کار محبوب ارائه دهد.

سایر سوالات مربوط به ویژه سازی آگهی!

سایر سوالات در مورد ویژه سازی آگهی که در اینجا عنوان نشده است را می توانید از طریق واتساپ مطرح نمایید.

برای شروع ابتدا یک آگهی رایگان ثبت کنید